Tuosta naistenpäivästä tulee sellane pieni viba että miks tarvii olla tietty päivä ku tuodaan kukkia tai tehdään kivasti.. Mulla itsellä on vähä sellane fiilis että ei porukka niinkään harrasta sellasii romanttisii juttui.. Ite nyt oon vähä tälläne höttöpää että mulla tulee yli hyvä mieli kukkasista tai siitä et joku tekee mun takia/puolesta jotaki.. Se että tuo aamukahvit sänkyyn ettei tarvi nousta sitä hakeen.. Mulla on siitä viikon hyvä mieli..

Ja kun tuota sosiaalist mediaa seuraa nii tulee usein se vastaan että nainen ei muista sitä ku sille sanoo kivasti mut se jos sanoo pahasti nii se muistuu aina.. Mulla ainaki on melkeinpä toisinpäin.. Mä muistan tasantarkkaan aikas monet asiat mitä mua kehutaan tai mun tekemisiä..

Sekin että ei sen tarvi olla sun mies tai nainen joka kehuu sua tai suorituksia.. Tossa yks ilta juttelin kaverin kans ja se sano että jos hänest tulee joskus äiti niin haluaa olla kun minä.. Pakko myöntää että kyllä silmähiki tais tulla..

Toivon että muistan ite yhtä paljon kaikkia kehua.. Ja tehdä sen ns. arjen keskelle pientä iloa..

Itellä ollu huono itsetunto.. Enkä oo tuntenu itteeni kauniiks tai nätiks.. En ees hyväkroppaseks.. Sit vasta kun on saanu heijastusta muilta siihe etä kato peiliin.. Sit on alkanu vähä tajuun sitä et ei mulla huonosti mee..

Mut se että sanoo ja tekee kivoi asioita muille tuo ainaki itelle hyvän mielen.. Tottakai tulee tosi mahtava fiilis siitä kun saa sitä takasin.. Sit toivoo että omista sanomisista tulee kans muille hyvä mieli..

Ja oli se sit ystävyys-suhde tai parisuhde niin ei sen kuulu olla vaan toispuoleista.. Tehdään molemmat töitä sen eteen et toisella on kiva olla..

Taas on sellane päivä että ois hirveesti asiaa muttei ihan kaikkee saa tekstin muotoon.. Ja koska tää teksti tulee ihan suoraan sydämestä ilman sen enempiä mietintöjä ellei idea tuu sellaseen aikaan kun en pääse kirjottaan..

Mut hei mä toivotan täten mukavat illat niin naisille kuin miehille ja kaikille muille.. Sano se ääneen.

Olen puhunut.

Snapshot_20150308_22.jpg

Tilaanne Nättejä asioita tuoden -Takku-Tukka