Jotta tää mun blogi olis maaaaaaaahdollisimman monipuolinen nii teen nytte sellasen jutun että arvostelen vähä noita uusia tuotteita mitä on tullu maisteltua "hei mikäs tää on kokeilempa tätä"-periaatteella tai "Ei vittu tää ei voi olla hyvää.. Pakko maistaa..".. Joo En tiiä mikä vaivaa ku pakko kokeilla sellasta joka jo kuulostaa liian epäilyttävältä..

No mutta aloitetaan..

Oltiin Typyn kans keskustassa ja mä sitte kaipasin välipalaa ja vähä olin jo kyllästyny noihin juotaviin jogurtteihin.. Kävelin maitohyllyn ohi ja näin mustikkapiimän.. Joo no ei siinä ostin sellase.. En oikee tiiä pitäiskö siitä pitää vai ei.. Tosi ristiriitanen makuelämys.. Sain myöhemmin maistaa K:lta Mangopiimää se oli oikeesti hyvää NAM. Ens kerralla sitä sitte :)

Kuva0118-normal.jpg

 

No sitte tuli päivä jolloin mun kilon margariinirasia loppui ja mietin kaupassa sitte että no kannattaako ostaa sellasta nyt ku muutto tulossa.. Päätin ettei oo sitte normaalisti näissä tilanteissa otan jotain reilusti suolattua vaihtoehtoa.. Mutta ei tällä kertaa.... Päätin kokeilla Voimakas Paahtoista Margariinia.. Kyllä.. Voimakas paahto.. En tiiä mikä muhun iski, sehän kuulostaa jo ihan hirveeltä.. (Jonku pitäi olla mun mukana vissiin aina kaupassa sanomaan ei jokaselle tälläselle idealle..) No nyt sitä sitte vedetään naama irvessä.. Se on aika ikävän voimakkaan makusta siis margariini joka maistuu juuston ja meetvurstin läpi.. En tiiä se ehkä maistuu vähä palaneelle tai käristetylle.. Hämärä maku.. En pidä.

Kuva0119-normal.jpg

Noni nää oli mun viimeaikaset kokeilut.. Kertokaa tekin teijän mielenkiintoisista kokeiluista onko vaivan arvoista?

 

Tilaanne Maistattaen -Takku-Tukka