Tää on ollu taas kohtuullisen raskas vuosi itelle.. Tai että vaikka on ollu paljo hyvää nii on ollu nii isoja raskaita juttuja et ne sitte ihan hyvin on imassu energiat lopuillee.. Perheen sisällä ollu isoi juttui ja ongelmia ja sit omassaki elämässä sen lisäks..

No sikspä aattelin että no ei ens vuosi paljoo pahempi ainakaan voi olla ja siks oonki alkanu sitä sit jo sunnittelee ainaki osaks.. Saas nähä mikä kaikki lopult sit tulee onnistuu mut pyrin siihe et maaahdollisimman paljon.. Tavote nro 1 ois että saisin pitkästä aikaa viettää synttärit.. En muista millon viimeks oon viettäny sillei että ne ois ollu ees joksu osaks onnistuneet.. (Juhannuksena syntyminen ei oo parasta.. Ainaka mulle oo ollu.. ) Tulis tuo 25v etappi vastaanki sillei sopivasti että koitan parhaani saada juhannuksen sellaselle mallille että pääsen Nummirockiin.. Sielä ois niitä kavereitaki mitä yleensä eniten synttäreil kaipaa ja hyvää meininkiä muutenki.. Noh.. Mitäs muuta, oon tässä jo jonku aikaa yrittäny töitä saada ja ens vuonna mun pikkunen lapsonen täyttääki sen 3v nii ois jo aikaki mennä töihin ja parhaani teen että sit pääsenki.. En sillei normaalisti suunnittele juur mitää mut onha tääki jo sitte jotai..

Oon itseasiassa ainaki viimevuotta ku aattelee nii unelmoinu vähä vääristä asioista ja koska mun pää on vähä sitä luokkaa että heti tänne nyt nii.. Voin kertoo et asiat sitte hyvin helposti kuseeki.. (sen lisäks nii kova pää että en anna perikskään koskaan liian aikasee..) Toisinaan myös menty liian päivän fiiliksen mukaan asioissa mitä tarvis ehkä mietiskellä enemmä ku hetken.. Et ehkä tästäki vuodesta on jotain opittu.. En toki mun elämäntyyliä oo muuttamassa muutaku että isoja jutuja mietitää täst eteenpäi enemmä, edes päivän sitte.

Mut ennenkaikkee.. Oon tajunnu ketkä ystävät on oikeesti siinä ku tarvii. On myös tullu paljon uusia tosi tärkeiks muodostuneit ystävii.. Ja mitä oudoimmista tilanteista neki on kyllä löytyny. Niistä riittääki sitte kerrottavaa ja muisteltavaa pitkäks aikaa.

12341535_1200975313276289_42051549659452

Tilaanne mietityttäen -Takku-Tukka