Terve vaan taas..

Nyt ollaan takas siellä minne kuulutaan..

Pakko myöntää ettei sitä oikeesti tajunnu tällei ku täältä lähti miten iso asia se on missä asuu.. Ja aatteli että se nyt oli vaan jotai teini-ikäsen juttuu et piti päästä pois porvoosta.. Mut noh nyt on todettu että ainaki se kaupunki on pois suljettu mun listoilta.. Toki me käydään sielä sukuloimassa ja niitä paria kaveria moikkaamassa mut ei sen enempää..

Siisteintä tässä on oikeesti se että saat olla just se mitä oot.. Eikä moni kato sua sillai silmät pyöreenä ku jotakuta murhaajaa.. Ihmiset hymyilee ja juttelee.. Koirat saa moikkailla toisiaan.. Lapset saa jutella ja leikkiä keskenään ilman että kattellaa mua että mikäs sä luulet olevas.. Aivan ku mulla ei ois oikeutta olla lapsia..

Mutta pointtina se että olen ja olemma kaikki iloisia kun päästiin kotiin.. :) Aivan mahtavaa oikeesti..

Mutta joo mä kirjottelen jotaki taas joku päivä kun tässä vähä ensin "kotiutuu".. Nyt maalailemaan ;)

Tilaanne Ilostuttaen - Takku-Tukka