Juu tässä oon pyöritelly silmiäni jo aaika kauan tätä puhelin helvettiä..

Muistatteko ajan kun niin laitevalmistajat JA käyttäjät yritti hankkia mahdollisimman pienen puhelimen?

Joo mä muistan ainakin.. Eikä haittais vaikka löytäisin sellasen pienen soman puhelimen.. Mulle kun edelleen riittää puhelimelta se että sillä voi soittaa ja viestiä kirjoittaa.. Nykyään on myös toi kamera aika jees niin voi sukulaisille ja kummeille laittaa vähän kuvaa Typystä.. Mut ei senkään tarvi olla mikään tasokas kamera kunhan kuvasta selvää saa.. :D

No mutta mä oon aika lailla vähemmistöä tällä puolen.. Mutta silti.. Se että tarvii räplätä sitä luuria jatkuvasti.. Pitää käydä tosi tärkeessä facebookissa jos siellä olis viimesen viiden minuutin sisällä tapahtunu jotai suurta! On toki niitä jotka osaa laskea puhelimen edes hetkeks muualle ja keskittyy siihen oikeesti sosiaaliseen touhuun..

Tässä bussissa kun istuin vuosi sitten ehkä.. Kattelin vähä ympärilleni.. siinä oli nuorisoo jotain 14-16v istu sellases "loosissa" Eli neljä heitä oli.. Kaikilla oli omat luurinsa ja vielä napit korvilla.. Sit yks yhtäkkii tajus että hei me ei ollakaa viel mietitty missä jäädään.. Sit alko koputtaa kavereita olkapäille että huhuu.. Joku sit ihmetteli et miks ei voinu kysyy "facessa".. Siis oikeesti?! Istuvat kaikki siinä ja pitää somen kautta kysyä.. Ettei vaan tarvi sosiaalisesti keskustella..

No joo maailma muuttuu jne.. Mutta eiks kohta arvosteta yhtään sitä kanssakäymistä?

Mulla on siis mälsä näppäimillä toimiva kapula sit mulla on mp3-soitin erikseen ja kamera.. Voin siis olla varma että jos puhelin hajoo niin mulla on silti nää kaks muuta laitetta.. JA on muute pirusti halvempaa ostaa näppäimillä toimiva kapistus ku Oikeesti toimiva kosketusnäytöllinen kapistus..

No mutta mulla on kyllä toinenki syy siihen etten hanki sitä kosketus systeemiä.. Mulla palaa kiinni laitteisiin jotka ei usko mua.. Ja oon huomannu että useampi kosketusnäytöllä toimiva ei ihan toimi niinku sanotaan(eli kosketaan :D)..

Aikamoinen tilitys taas :D mutta jatketaan vielä vähän..

Toinen asia on ihmiset jotka hankkii tablet-tietokoneen ja käyttää sitä puhelimena.. On meinaan pöllön näköstä..

mutta hei jos tää olis tässä!

Tilaanne Tilittäen -Takku-Tukka