Noni aattelin valaista ihmisiä taas mun ihmeellisillä ajatuksilla!

Tossa meikatessa muistin asian joka taannoin sattu kun olin vapaalla ja baarissa sitä vietin siskoni ja faijani kans..

Ja aattelin sen nyt teille kertoa.. En tiedä miks mut kerronpa kumminki.. Eli siskon kanssa matkalla vessasta niin päätetti huvikseen pistäytyä joidenki äijien pöytään.. Ihan vaan kattoaksemme mitkä reaktiot.. (oli vähä sellane ilta että tuli vähä hämmennettyä huvikseen muutenki ihmisten mieliä..se on harrastuksena ihan kelpo settiä).. No ei siinä pojat otti meijät vastaan ja ensi tietenki alkoivat miettii ons siskoni oikeeesti täysikänen.. Sen jälkeen siirryttiin mun iän ja kaiken arvailuun.. Yks äijä sitte enimmäisenä sano että "sullahan on ryppyjä" mun kommentti siihen et aijaa okei.. mikäs siinä, olkoon jos on.. Se vähä hämmenty tästä ja istuskeli hiljaa jonku aikaa.. Ja sit kysy oonko joku kolmekymppinen tai vähä päälle.. Vastasin taas kylmän tyynesti että en oo että 22 melkei 23.. "AI! ;o se on varmaan toi meikki joka tekee.."

No juu tän tarinan ajattelin jakaa ku tajusin että aika moni nainen ottaa hirmuisen henkilökohtasesti iän ja rypyt ja painon ja ja ja.. Tätä listaa voi vaan jatkaa ja jatkaa..

Pakko varmaan äitiä tästä kiittää kun on hyvin sujut itsensä kans.. Sitä on tässä enempi ja enempi vaan tajunnu että mitä helvetin väliä minkä ikänen oot tai montako ryppyä tai kiloa sulla on (joo mun on "helppo sanoa hoikkana joku miettii.. No jos paino on sulle ongelma tee asialle jotain! Mä oon kirouksekseni periny tän laihuuden ja saan tehdä kovasti töitä että pysyn edes normipainon alarajoilla..).. Voi olla että tuo kyseinen jätkä yritti vaan provosoida mut ei tepsi muhun.. Tai vaikka olikin tosissaan niin niin oon minäki.. :)

Sitä on myös oman kroppansa kans enempi sujut koko aika.. viis raskausarvista tai vähä löysemmästä nahasta.. On tärkeempiäki asioita elämässä.. Joten naiset (ja myös miehet) Älkää ressakko! Eläkää!

Tilaanne Rypistäen -Takku-Tukka