Mä en hirveesti ota yleensä kantaa näihi poliittisiin säädöksiin ymsyms.. Ihan vaan siks että on muutama asia mitkä saa mun sykkeen nousee ja se on politiikka ja jääkiekko..

No nyt kumminki mun aika sydämen lähellä olevaa harrastusta, kalastusta aijotaan noh.. aika kovalla kädellä säätelee.. osittain ymmärrän mut ei perkele sanon vaan.. Ei Ehkä ottais nii päähä jos pääsisin joka päivä sinne järvelle/merelle kalaan joo.. mut mä en pääse.. Et sillon ku mä pääsen kalaan kesällä nii ihan mielellää istun vaikka koko päivän siel rannalla tai veneessä.. Nii ala nyt siinä sit heittelee takas sitä kalaa jos sattuis hyvä päivä ja sitä nousiski sieltä.. Liian isot ja liian pienet kalat pois.. Ja tietty määrä kaikkea.. Mitä vielä jostain luin jotai koukkujen haararajotuksista ja väkästen poistosta..

Ja joo näähän on vaan alustavia juttuja mut se että ne edes harkitsee tiettyi asioita on vähä.. mielenkiintoista..

Joo ei tässä maassa isompia ongelmia onneks ole.. En tän enempää nyt avaa tätä aihetta ennenku on virallist tietoo enemmä.. Mutta tääki jo vituttaa suoraan jos sanotaan.. Vaikka jos mun kalatuuri jatkuu ens kesänä yhtä hyvänä mitä viime kesänä oli nii ei mulla oo hätää.. Järvestä en saanu yhtäkä kalaa ylös asti mut oli kyllä myös eka kesä järvellä.. Meren rannasta sain kaks tai no yhden ylös asti toisen vähä vedenpinnan yläpuolelle ku oli vähä huonosti kiinni..

Se näistä kalajuttusista.. Palaillaan aiheeseen vielä..

PA120693.jpg

Tilaanne Kalastaen - Takku-Tukka