Nonniin taas tuli oltua pidempään poissa kun mitä oli tarkoitus... Hups..

No mutta sillä aikaa onkin jo tullut paljon lisää valittamisen aiheita..

1. Mummojen etuoikeudet.. Olin vessajonossa ja siihen pyyhältää kaks vanhaa mummelia.. suoraan ohituskaistaa ja ekana jonoon.. Ei siinä vielä kaikki "Int tror jag att hon har so hämst bråttom till wc" eli uskotaan ettei tää ymmärrä ruotsia.. eikä viiiiitsitä kysyä että hei anteeks voitaisko mennä sua ennen vessaan.. ihan millä tahansa kielellä.. kunhan olisivat avannu mulle sen suunsa.. sitte tuolla "kuiskitaan" nykynuorista ja nuorista ja nuorista aikuisista.. kaikki on niin pirun epäkohteliaita ja ja ja ja.. Perkele.. Minä (olin sitte 90% tai 0.9% nyky-mistätahansa) pidän auki ovia minä päästän vanhemmat istumaan bussissa ja tulen avuksi jos on tarvetta.. (vaikka aina ei apu kelpaa tai istumapaikka.. kerranki oli tiulanne että mummo huutaa apua ja on perseellään maassa.. no mä meen sinne apuun nii tää mummo huutaa mulle että "minähän en sinunlaisilta apua kaipaa, mene pois!")mutta takas asiaan Argh. en yleistä kumminkaan onhan niitä mummoja jotka ottaa avun vastaan, jotka kiittää ku pitää ovea auki ja jotka saattaa kysyä että saisinko mennä sinua ennen jonossa..

2. VR. Vitun vr... Olisko hei mitään että lemmikkivaunuun pääsis rattaiden kans tai esim pyörätuolilla.. ?? Ihan oikeesti tänään tulin hemmetin hienolla junalla taas ja meinasin sitte jäädä asemalle kun ei perkele kukaan tullu auttaan mua vaunujen kans rappusia ylös.. en siis meinannu päästä yksinkertaisesti junaan.. onneks faija huomas (oli jo kävelemässä laiturilta pois) ja ryntäs apuun.. konnari tuli sitte kans "ai ootko sä tulossa tähän junaan" No vittu en.. muuten vaan ränkkään tätä nappia jotta juna pysyis siinä ja ovet avoinna... No sitte faija nosti rattaat sisälle ku tää konnari on sillee "mä voin auttaa tän kassin sisälle" .. En edes kommentoi tuota.... Sitte matka siinä vanhassa vaunussa missä ei ilmastointia.. sisällä vaan 30 astetta.. ja ulos pääsin toisen matkustajan avustuksella kiitokset siitä hänelle.. :)

3. Sukulaiset.. En kommentoi enempää.. mutta huhhu..

4. Äitin naapurit! Ei elämä.. sitä niillä ei tooooosiaan ole.. Elämää siis.. päivät pitkät istuu pihalla ihan vaan juorutakseen ja kytätäkseen muiden kävelemisiä..

5. Ei oo enempää nyt joten kiitos että jaksatte näitä virsiäni ;D

-Tilaanne valittaen! -Takku-Tukka