Vaikka täällä mun blogissa on ollu vilkas selaus-juhanus nii mä en oo käyny täällä tai muutenkaan koneella..

Koska mä oon viettäny rauhallista juhannusta perheen ja suvun kans :)

Vähän mökkeilyä ja saunomista(tietenkin) mitä olisikaan juhannus ilman saunaa?! Jonkun verran kalastellu oon mutta kalaa ei tullu..

 Tänään kotimatka edessä.. Päästään autolla kun saadaan vähän vieraita täältä :) Typyn kummitätsä ja mun kummipoikani :) Päästään vähä näyttää tamperetta ja leikkimään yhdessä :)

Sellasta.. Eipä oikeen muuta.. Ajattelin vaan päivittää että täälläkin ollaan elossa vielä ja blogi jatkuu edelleen juhannuksen jälkeen.. Varmaan tässä joku päivä tulee taas tekstiä kun pitää purkautua tästä etelä-suomen meinengistä :D ja kaikesta muusta myös..

Nii ja pitää nyt ihan virallisesti kyllä kiittää kissahoitajaa! kiiiitooos!

Tilaanne päivittäen -Takku-Tukka