Ystävät ja kaverisuhteet on mulle aika tärkee ja iso osa mun elämää..

Varsinki ystävät.. Ja mähän teen ystävyyden eteen kaikkeni ja pidän kiinni aika pitkään.. Koitan myös pelastaa ystävyyden mikä alkais olee jonkin takia loppumassa.. Paitsi tietyissä tilanteissa.. En mäkään kumminka iha täys idiootti oo, että mun nilkoille vois kuseksia niin paljon ja pitkään ku haluaa..

Ystävyys on mun mielestä kuuntelemista, luottamusta ja hauskanpitoa eniten siis. Toki myös paljon muita asioita kuten avautumista ja itkemistä.. Koska eihän kenenkään elämä mitään ruusuilla tanssimista ole..(On muuten tyhmä sanonta mutta päätin silti käyttää). Mutta tosiaan mun mielestä pitää pystyä puhumaan ystävälle kaikista niin iloista kuin suruista ja ihan normi arkielämästäki tietenki.. Ja kuuntelu on kans se juju siinä.. Ei voi vaan puhua ja sit ku toisella on jotain asiaa niin olla kuuntelematta.. Mä toivon että pystyn näin myös toteuttamaan mun ystävyys-suhteissa mutta jos ei niin mun mielestä siitäkin pitää voida sanoa ilman että loukkaantuu kumpikaan osapuoli tässä keskustelussa. Luottamus on toinen juju.. Toisille se tuntuu olevan mahdottoman vaikee toteuttaa mutta no jos ei pysty niin sit voi olla ilman iha kylmästi ja julmasti.

No mutta mun eka ystävä on varmaan A ja se on edelleen parhaimpia ystäviä mitä multa löytyy.. A on just sellanen mitä voi vaan ystävältä toivoa luottoa ja sitä kuuntelemisen ja puhumisen taitoa on<3 A on kuin sisko mulle :) Tai tavallaan onkin :D

Sit varmaan tarhassa oli jotai sen tasosia ystäviä mitä niiltä ikävuosilta voi odottaa.. Mut kun kouluun mentiin niin oli varmaan ekat sellaset "oikeet" ystävät tuli siellä.. Tai no Yks niistä yhtäkkiä käänty mua vastaan ja rupes kiusaamaan.. Mutta oli siellä niitä jotka sitte kuunteli ja oli mun kans hetkiä.. No ei sieltä käteen jääny oikeesti ketään ystävää..

Ylä-asteella oli muutama ystävä toiset ei sitte jaksanu niin olla mut sieltä jäi seuraava sellane ystävä joka on kulkenu tänne asti eli B (luulette varmaan että seuraava on sitte C ;)) vaikka nähdään harvemmin nykyään niin joka kerta ku tavataan nii tuntuu ku oltais just eilen nähty ja pystyy puhumaan vähä kaikesta :)

Sitte on sellasia vähä vähemmän ystäviä jonkun verran tai kavereita, hyvänpäivän tuttuja kaikki yhtä tärkeitä silti tietenki muttei ehkä pysty kaikesta siis aivan kaikesta puhumaan.. Tai nähdään harvoin eikä oo ihan varma kuin läheisiä ystäviä ollaan nykyään.. (koska facebook niin kukaan ei osaa enää käyttää puhelinta.?..)

Sitte "uusin/tuorein" ystävä eli V. V on tosi tärkee varsinki rankoissa elämän tilanteissa kun osaa potkia oikeeseen suuntaan ehkä eniten oman elämänsä takia.. Ja myös tuki löytyy. V on vähä ku veli mulle.. Liian kauan kadoksissa ollut sellainen :)

Ja viimeisimpinä muttei vähäisimpänä Rakas.. Se joka kuuntelee ja jolle(+joka) uskaltaa soittaa ihan millon vaan.. Vaikka olis vaan paha uni ja iha hirveet fiilikset siks, Tai Typyllä huono ilta ja tarvii vähä kannustusta :) Ja se joka tietää jokaisen rypyn mun elämässä<3Ihana(ja Rakas;)) se on<3

Hei melkein unohtu Se joka on tuntenu mut pisimpään kaikista pisimpään.. Ä <3 Äiti, ystävä, terapeutti ja maaginen ajatusten lukija.. Kerrankin oli paha olla ja olin vähä ehkä itkua väännelly niin yhtäkkiä puhelin si ja Kukapa se siellä kysyy onks kaikki okei?! Näin tiivistettynä Olet Rakas<3

Kaikki mun ystävät on mulle rakkaita ja tärkeitä!

Toisinaan vaan vähä on varpaillaan kun noi edelliset ystävät on tehny aika pahastikkin Oikeestaan V on pieni ihme että pystyn luottaan ku ennen sitä ystävyyttä mulle kävi pahiten ku ystävyydessä voi käydä. On vieläki päiviä että mietin sitä oliko mikään siitä ystävyydestä aitoa. Vai vaan yritys romuttaa sinisilmänen ihminen.. Ei onnistunu tällä kertaa kumminka jos oli. Ja painajaisia nään välillä edelleen.. Vaikka mun mielessä se ihminen on kuollu enkä muista edes kasvoja elle tule vastaan.

No mutta tän tekstin tarkotus ehkä katos jossain vaiheessa.. Taitaa väsyttää :D

Ehkä se tarkoitus oli enemmän kertoa miten tärkeitä ystävät on ja pitäkää ny jumalauta hyvistä ystävistä kiinni! Jos ne on sen arvoisia. Ja kertokaa heille edes joskus kuinka tärkeitä he ovat!

Kiitos ja kumarrus ootte ihan parhaita!

 

Tilaanne ystävystyttäen Takku-Tukka