Joo en oo hylänny teitä!

Mulla on ollu tälläne sanoisko harmaa kausi.. Ei oo vaan inspiraatioo tai jotai.. Joku sanoo tähä että oon vaan laiska mutta. En haluu kertoo tähä blogiin vaan jotai liibalaabaa teinpä sitä teinpä tätä ja ainii treenasin ja söin. Anteeks.

Teen nyt pahasti ja kirjotan näin koska on melkei jo hankalaa tästä blogienviidakosta löytää sellast ihmisen jotai pään sisäistä hommaa.. On koirablogia, sali/treeni/kuntoilublogia.. Ruokablogia.. Laihdutusblogia.. Muotijuttuja.. Lisää treenijuttuu.. Raskausblogit ja tälläset ymmärrän jotenkuten.. Mä vaan tahdon jotain enemmän.. Ehkä oon sit vaan vaativa.. Oon toisia blogeja alkanu sillei pikkuhiljaa seuraamaan koska vaikka siinä ei ois paljoo löpinää nii se että se vaikuttaa silt että sitä kirjottaa ihminen.. Se että se ei oo vaan taulukoita toisen jälkeen..

Joten tän innottamina saatte vaikka huudella mulle kadulla tai pistää kommenttia.. Haluisin lisää näitä ihmisten blogeja lueskella joten linkkailkaa jotain kautta :)

Kiitos ja Anteeks <3

Tilaanne Ärsyttäen -Takku-Tukka