Nonni nyt oon miettiny positiivisen aiheen :D

Eli mä aloin ihan miettimällä miettiin jotain positiivista. Ensi tuli mieleen Typy ja sitte Rakas. Ja sit aattelin että mähän voisin kertoa Teille mikä mut tekee onnelliseks!

Eli minuthan tekee onnelliseks ekana tietenki Typy se on se joka mua ilostuttaa ja saa mut tuntee että mulla on joku tehtävä ainaki yks tässä maailmassa. Kaikki asiat mitä se oppii ja hymyt ja naurut. Ne on ne mun ilo joka päivässä :)

Sitte tietenki Rakas se joka kannustaa mua jaksamaan päivä toisensa jälkeen ja jaksaa mun tyhjänpäivästä hälinää :D (tottakai joskus saatan jotai fiksuaki laukasta mut nii.. jätetää tää aihe toiseen kertaan :D) Ja se on se kelle puhun päivän päätteeks jotta mieli tyhjenee :) Ja myös se joka pääosin autto mut syömishäiriön ylitte kokonaan ja lopullisesti. (Tietenki siihen omaki pää tarvittiin mukaan 100%.)

Äiti ja isä Eli mamma ja pappa kasvattanu mut ja tukee mua mun elämässä ja kaikissa niissä päätöksissä mitä teen. Se vahvin tukiverkko<3

Siskot vaikkei niistä hirveesti kuulu mitään ellei ite soittele mut se on varmaan se ikä ;) Mut sillon ku niitä näkee ja kuuntelee niide hassuja juttuja ja tarinoita.. Varmasti myöhemmin vielä vahvemmin tarvitaan toisiamme :)

Muu Perhe ja suku on kans sellane joka tuo iloa ja onnellisuutta. Keskustelut ja hetket muutenki. Ja se koko lapsuuden muistelu myös :)

Ja tietenki ystävät. Se että pidetään hauskaa ja nauretaan vanhoille ja uusille jutuille! Kuulumisen vaihdokset ja kaikki! Niinku aikasemmassa kirjoituksessa tulikin esille niin Ystävät on iso ja tärkee osa mun elämää eikä sitä olis ilman niitä!

Onnellisuus on myös onnistumista ihan arkisissaki asioissa. Ja mulle onnellisuus on pärjäämistä. En pidä avun pyytämisestä vaikka toki pyydän kun oikeesti on tarve (paitsi kaupassa).

Onnellisuus on välillä sekava kämppä välillä se on se että se on siisti. Se ettei pienet turhat asiat kaada maailmaa.

Se on myös luottamusta koska ilman luottamusta ei oo yhtään mitään.

Raha ei oo onnellisuutta mutta tietenki se että ois toimeentuleva niin olis paljon. Se ettei tarvis kattoo että riittääkö raha ostaa tätä ruokaa tai ettei vaatehankinta kaada kuukausibudjettia. Koska stressittömyys on myös onnellisuutta.

Menipäs tää listaamiseks yhtäkkiä sitte. No näin tällä kertaa.

Muistakaa Kysymyspostaus! Ei oo vielä tullu yhdenyhtäkään kysymystä joten nyt rohkeasti kyselemään!!

Onnellistuttaen teidän tilaa -Takku-Tukka