Erot ja "pariutumiset" tulee aika lailla sellasina ryöppäyksinä.. Tai kausina jos niin mieltää.. Ainaki omassa tuttavapiirissä oon huomannu tälläse..

Tää nyt ei aina kumminkaa mee nii että kevät lähestyy ja ensi tulee erokausi sit seurustelukausi.. Ei sillä oo minkää näköstä sellast rutiinia..

Tätä siis rupesin miettiin kun alkoi tälläne uus parisuhdekausi.. Tulee siis jokseenki tiheesti tietoo muilta että nyt näyttää vakavalt tai nyt alettii seurustelee tms.. Miten sen kukin ilmoittaa.. Tällä kertaa tää siis osuu tähä kevään ja kesän odotusväliin.. Ite en taida tähä jaksoon mahtua vielä :')

Mut oon onnelline muide puolesta aina on kiva ku muilla menee hyvin <3

Asia mitä siis tässä mietin että tapahtuuks nää jotenki sillei tetosesti-tiedostamatta.. Tai siis kun yks pari eroaa niin alkaa sitä omaa parisuhdettaan miettii että no onks tässäkää nyt järkee.. Varsinki jos ollaan tälläses vaiheessa sitä suhdetta ku ei hirveemmin kipinöi.. On liikaa sitä arkea niinsanotusti.. Ja unohdetaa huoltaa sitä omaa suhdetta.. En tiiä..

handhands.jpg

Se nyt sit tietenkää ei selitä tota vastakohtaa.. Eli parisuhdekautta.. Sitä  nyt ei voi sillai pakottaa tulemaan mielenvoimalla..

pariskunak%C3%A4det.jpg

Toki itse koska oon nii vanha-aikane nii toivois ollenkaa mitää kausia.. Mut se on mun ongelmani se.  Elän tässä maailmassa nii joutuu sulattaa asioita :D

(Nii että V kyllä tiedostan tän mun ongelmani.. :p )

oldhands.jpg

(kuvat googletettu)

Sellasta pientä mietintää

 

Tilaanne suhteistaen -Takku-Tukka