Eli terve vaan kaikki.

Mä kerron nyt vähän pintaraapasuna kuka mä oon ja mitä teen ja sellasta.

 

Eli mä oon Takku-Tukka ja tää "nimi" mulla on ollu käytössä vuosia netti-identiteettinä. Se pohjautuu varmaan tuohon Rock-Minääni..

 

Mä asun yksin 3,5kk tyttären kanssa ja on meillä "pari" elukkaakin. ->Kaks chinchillaa(Donsku ja Matrix eli PomPom) ja kissa(Myrkky tähän paholaiseen varmaan palaan välillä teksteissäni jostain kumman syystä ;p). Mä myös seurustelen(ja ollaan seurusteltu jo 4 vuotta kohta :o<3) vaikka yksin Typyn kanssa asustellaankin :) Meillä vähä erilainen perhe mutta ehkä palaan siihen pienimuotoisesti joskus myöhemmin.. Katsellaan mitä keksin!

Hmm mitäs muuta.. Joo oon tosiaan vähä erilaisen näköinen mamma (niinku pari poikaa kerran totes että "Et oo kyllä yhtään äidin näkönen" kun tuolla vaunuja työnsin..) ja sen(kin) takia saan paljon katseita -Aaaaw -WHAAAAT?! -WHYYYYYYY????? -Jumala olkoon kanssanne ja Valoa elämään!.. Tästäkin aiheesta varmaan tulee jonkun sortin teksti..

Mä kuuntelen rockia, punkkia, raskaampaakin ja kevyempääkin riippuu iihan fiiliksistä.

Mä istun kotona tällä hetkellä siis äitiyslomalla. Mulla on parturi-kampaajan paprut ja oon nyt pari vuotta työstäny puusepän papereita en tiiä tuleeks niitä koskaan käteen asti elämäntilanteen muutoksen takia.. Mutta kattellaan.

Hmm.. No kai tää oli pintaa ja syvemmältä voidaan kaivella myöhemmin!

 

Tässä blogissa tuun kertomaan tosiasioita, valittamaan, kyselemään ja kertomaan kuulumisia ja kaikkee muuta maan ja taivaan väliltä ja alta.

Jos JO tuli kysyttävää ni kysy toki mä vastailen parhaani mukaan..

Öitä.

 

Lämmitän teijän tilaa   -Takku-Tukka-