Koska olen outo ja koska outoudet on hauskoja niin päätin muutaman vlogin innoittamina kertoa oudoimmat ja ihan random tapani.. Nii ja en ehkä kerro kaikkea perinpohjaisesti vaan multa saa kysyä jos tahtoo enemmän tietoa ;)

1. Mansikat syön makeus järjestyksessä. Makein viimeisenä.

2. Muistan laulujen sanat tosi hyvin (jopa sellasten paskojen biisien ja sellasten mitä en oo ku kerran pari kuullu) mutta muuten mun muisti on paskimmasta päästä. (esim levyjen nimet, laulujen nimet ihmisten synttärit jne.. ei muistu)

3. Syön juuston vaan sulaneena.

4. Kun kalastan tykkään ronklaa eri osat erikseen irti siitä..

5. Ja joo tykkään kalastaa (vaan virvelöiden)

6. En oo koskaan polttanu mitään muuta ku kynttilöitä. (en edes maistanu tupakkaa)

7. Kofeiinia. Joka päivä. Tai pää halkee.

8. Oon alottanu kahvin juonnin toooosi nuorena 4-5v. ehkä jopa nurempana....

9. Mulla on tosiaan jo toinen tutkinto menossa tässä.. eli pa-ka lisäks puusepäks.. Eikä kumpikaan EI ole se the thing mitä tahdon työkseni tehdä.. hmm..

10. En omista kulmakarvoja

11. Ajoin ne pois pari vuotta sitten eikä oo sen jälkeen ollu.

12. Oon blondi

13. Kun muhun tutustuu oon ensin hiljanen ja en anna itsestäni paljoa

14. MUTTA sit ku muhun tutustuu oon aika sekasi ja harvoin hiljaa(sorry<3)!

15. Mä tykkään maalailla ja aiheena useimmiten silmät..

 

Tälläsia faktoja.. Ehkä joskus tulevaisuudessa kerron lisää faktoja :p

 

Tilan lämmittäjänä toimiva -Takku-Tukka-