Mulla oli tossa eilen taas vähän hauskaa oman peilikuvan kanssa.. Ja päätin sitten ottaa kuvan silleen että toinen puoli naamasta meikattu ja toinen ei.. Tässä tulos--

P5050379-normal.jpg

 

Kerrotaampa nää mun ns meikkausrutiinit tässä samalla.. :D

Eli ota kajaali käteen piirrä kulmat rajaa silmät(huolella koska on niin vaaleet ripset ja mua ei huvita pelleillä ripsivärin kans) ja näin valmista tuli! Ja eikaa meni  ehkä 3-5min max 10min(sillon on joutunu kyllä tehä kulmat pariin kertaan ).. Jos mä ihan laittaudun nii saattaa mennä 15min koska luomiväri.. Mutta joo tuossa tollanen aamuinen kuva.. ennen kahvia. Tukkakin vähä niin j a näin mutta kumminkin! Mä ajoin kulmakarvat pois tossa 2011 ja siitä lähtien menny "kaljuna".. koska myös mun kulmakarvat on vaaleet.. eikä jaksanu värjätä jatkuvasti ja onhan nyt paljon mahdollisuuksia! Nii ja tietenki pitää viel korostaa tätä että mä en tosiaan käytä mitään muuta kun kajaalia en puuteria en mitään..

Tässä minä! Haastan muut samaan kokeiluun vaikka ihan peilin edessä on aika hassun näköstä..

Eipä tänään tän kummallisempaa.. Ehkä tässä lähipäivinä jotain suurempaa ja merkityksellisempää!!

 

Hyvää yötä tai iltaa!

Tilaanne puolitellen - Takku-Tukka