Anteessi kovasti kun on ollu hiljasta.. On ollu niinsanotusti "vähä häslinkiä".. Ei hyvällä tavalla niinkään.. Ensin kotonani meni keittiön viemäriputki vähä huonoks ja rupes vuotaan ja olinki sit kaks päivää ilman sitä vesipistettä kunnes putkimies suvaitsi tulla ja sit oli huonosti nukuttuja öitä ja nyt vielä perheen sisällä kaikkee ei niin mukavaa tapahtumaa.. Että oon lähinnä ollu niin vittuuntunu ja tuohtunu ja vihane ja ja ja.. Ettei vaan oo tullu mitää jännää kirjotettavaa mieleen tai vaikka ois tullu nii ei oo ollu fiilistä kirjottaa.. Kaikki tunteet purettu maalaamiseen tai lähinnä se että saanu pidettyy pään kasassa..

On kyllä taas sattunu ja tapahtunu mut nii kävi kuten ennustin ettei ylläri niinkään.. Ei petä vaistot ja historia.. Vaikka joskus voiski tehdä poikkeuksen kaikessa tässä..

Mutta on tässä olu kyllä paljon hyvääki välissä että voin silti olla onnellinen ja näin suurimmaks osaks ainaki..

Samalla tässä kaike keskellä oon tajunnu kuin paljo merkitsee se ku joku tulee ja iha vaan kysyy että kuinkas muuten sulla menee.. Mitä kuuluu.. Tai tulee vaikka kahvillaki käymään.. Se kun muistaa.. Toki mulla on ihmisiä jotka tekee sitä joka päivä enkä todellakaan pidä sitä itsestäänselvyytenä ja koitan aivan joka välissä kun on mahdollisuus niin kiittää heitä :) Kiitos siis taas .. Kyllä tiiätte jos tähän joukkoon kuulutte..

Hmm.. Oon viimeaikoina saanu jonku verran uusia ja myös vanhoja tuttavuuksia.. Seki tuo iloa mun päiviini..

Ja tietenki rakas lapsonen joka tulee halimaan.. Eilen vähä tuli kyynelehdittyä koska siskon huoli on aina suuri ja eilen se oli vielä suurempi ku pitkään aikaan.. Sillon typy katto mua hetken ihmeissään että mikäs sille mammalle tuli ja tuli sitte syliin istuun ja halas <3

No mutta tällästä päivitystä mun elämästä nytte.. Mulla on pieni idea seuraavaa päivitystä varten mut katotaa mitä siitä tulee ;D

Snapshot_20150331_7.jpg

Tilaanne harmistellen ja kiittäen -Takku-Tukka