%2833%29-normal.jpg

Kesä tuli periaatteesa.. Eli on lämmin ja aurinko paistaa.. Lämmin ilma houkuttelee mut aina luontoon joten näin kävi taas tässä jokunen päivä taaksepäin..

Käytiin ensin ihan vaan leikkipuistossa ja sitte lähdettiin etsimään M:lle sitä "täydellistä" puuta :) Ja päädyttiin metsään ihastelemaan luontoa..

Metsä on yks sellasia paikkoja missä tykkään viettää aikaa VAIKKA oliski vähä öttiäisiä enemmän.. Hyttyset vielä tuntuu tykkäävän musta enemmän ku kenestäkään muusta.. Mutta silti metsä rauhottaa ja sinne ku lähtee saattaa kävellessä vierähtää useita tunteja ihan tosta vaan eikä tarvi kävellä mitään maratonia sillä ku hiljakseen tepsuttelee.. Se onki varmaan ainoa paikka missä mä kuljen oikeesti rauhallisesti :D

 

Vesi, Järvi, Meri, Joet ja Purot.. Ei tarvis paljoa muuta sanoa ja mä oon messissä :D Kesäisiä harrastuksia kun on ihan vaan tuijottelu ja se riittää..  Toki uiminen ja kävelyt rannalla on ihan kiva plussa :) Mutta jo se veden tuoksu..

Tottakai teen kesäsin muutakin mutta kyllä aika iso osa mun kesä-rakkautta on luonto..

Nonniin mutta sanoista kuviin ettei tuu liikaa tekstiä ja jotta jää vielä jotain "tutustumisvaraa" tutuille ja puolitutuille vaikka.. Ehkä ens kesänä kirjotan vielä lisää tästä aiheesta.. Tai siis todennäköisesti :D

%2827%29-normal.jpg%2853%29-normal.jpg

P4210319-normal.jpgP4210328-normal.jpgP4210326-normal.jpgP4210338-normal.jpgP4210332-normal.jpgP4210333-normal.jpgP4210322-normal.jpgP4210329-normal.jpg%2843%29-normal.jpg

 

Kiitos M:lle näistä kuvista joissa minä esiinnyn :D Luontokuvat on siis ihan mun käsialaa :)

Tilaanne luontoon vieden -Takku-Tukka