Tämä on nyt virallinen lupaus että tämä Takku-Tukka aktivoituu täällä taas! Koska nyt vaan toimii asiat ja kaikki!

Jess eli alku anteekspyytelyt ohi ja asiaan!

Mä oon nyt päässy sellasen kuopan yli mistä en iha aluks aatellu pääseväni mihinkään.. Mutta nyt ekaa kertaa pitkään pitkään aikaan voin sanoa että nyt on hyvä olla! Tottakai on pari asiaa mitkä toisina päivinä pistää miettimään ja kaipaamaan mutta kokonaiskuva on kirkas! Tähän mielentilaan on kerranki vaikuttajana minä. Siis varmaan ekaa kertaa ikinä en luota siihen että joku muu pitää mut pystyssä ja takaa mun itsevarmuutta.. Nyt se itsevarmuus tulee oikeesti omasta itsestä.. Oon myös uskaltautunu heittäytyä uuteen ja mielenkiintoiseen.. Eli nyttemmin oon myös aloitteleva alternativemalli.. Not bad.. En ois ehkä uskonu että musta vois tulla mitään kameran edessä hyppivää ihmisolentoa mutta jo ekan kuvaus session aikana se tosiaan sytty se homma tuleen ja oon aivan liekeissä!

Mitä muuta kuuluu? No pikkuneidin kanssa oon edelleen kotosalla töitä etsien (onneks nyt on toi malleilu nii helpottaa tekemisenpuute tuskaa) toki niinku jokane(varsinki vanhempi ) tietää että tekemistä riittää kyllä kotona uhmaikäsen kanssa varsinki, mutta kyllä sitä kaipaa muutakin välissä :) Lapsi se kasvaa ja kasvaa ja oppii enemmän kokoajan mahtavaa seurata tuota puheenkin kehitystä. Kissatki kasvaa ja oppii enemmän maukumaan :D

13062147_1770609523176135_59962003134258

Hiukset on vaihtanu väriä pariin otteeseen ja oon myös vähä enemmän harjotellu tuota meikkaamista..

13012625_1771265729777181_53794154391196

PikkuNeiti sai viime perjantaina valita vaatteet mammalle ja näin kävi.. Sanoisin ettei huono stylisti.

 

Tilaanne Palautuen -Takku-Tukka