Okei tulihan se syksy jo aikasemmin..

Mutta tajusin että en oo tehny minkää näköstä kirjotushommaa kaikesta..

On ollu aika omalla tavallaan mahtava kesä.. On ollu paljon muuttuvia osia ja muutenki muutoksia paljon..

Myös omassa itsessäni.. Sitä on jotenki pysähtyny ja kattonu sinne peiliin että hei kukas siellä kattooki takas.. Tajuu vaan vahvemmin kuka on ja miks.. ja millane.. Osaa ehkä vahvistaa niitä hyviä luonteenpiirteitä ja sit niitä huonompia vähä pistää syrjempään.. Toki ei kaikki ny mee niinku elokuvissa mutta ei voi ku mennä eteenpäi nokka pystyssä kohti uusia haasteita..

Yks suurin haaste onki ollu tässä tää muutto.. Toiset ei ehkä ymmärrä miks mutta mulla on paljon "mörköjä" menneisyydestä täällä joka varmaan osittain tekee sen ettei täällä tunne oloonsa yhtään niin hyväks.. Toki oon saanu uusia kavereita ja tuttuja.. Mut ei se vie tätä tunnelmaa täst kaupungista pois.. ei millää.. Omalla tavallaan ahdistaa mmut ei samalla lailla ku 4 vuotta sitte.. Siihen tietenki vaikuttaa se että mä oon kasvanu ihmisenä eikä iha kuka vaan enää tuu kaataa mua..

Mut myös se yleinen fiilis ku tuut johonki kaupunkiin.. vaikket Koskaan Ikinä olis siellä käyny nii sä voit tuntee sen että ootko sä tervetullu omana ittenäs tai tuntuuko se sulle hyvältä se kaupunki noin muuten..

Meneepä tää nyt jotenki hyvin syvälliseks hommaks.. Mutta nii.. Tuntuu että on tarve purkaa tätä oloa..

No mulla on nyt koti joka on kotoisa.. mut ei mulla oo sellane fiilis että jeeee! mahtavaa! Ei oo ollu sitä muuttofiilistä ku muutettii.. Ei ollu sitä jee nyt puretaan tavarat äkkiä kaikki paikoilleen! SEjos joku on kummallista mut tuntien.. Mä ku Rakastan muuttamista tavarat paikallee uus koti jee.. (Btw. Ei tarkota sitä ettenkö haaveilis pienessä mielessäni että mulla on joskus joku sellane kumppani kenen kans olis oma talo ja mahtava piha paljon kolattavaa talvella ja haravoitavaa syksyllä ja kesällä kaikkee nurmikon leikkaamista tms.. Mutta siitä sit joskus toiste.. teen vaikka haavekirjotuksen tässä viel ;D) Mutta asiaan takas.. Oon siis koitanu iha 500% asennoituu tähä muuttoon että jess hyvä juttu mahtavaa.. uusia tuulia ja näin mut en onnistu kusettaa itteeni.. En tänne kuulu..

Tsorry ihmiset avautuminen.. Tarkotus oli siis sanoa että kesä oli mahtava syksy on perseestä <3

Snapshot_20140913-normal.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=SnQvZMil_Ks <- Koska W.A.S.P.

 

Tilaanne ldöllfm PeRkeLe -Takku-Tukka