Tää viime vuosi anto ja otti paljon.. Aluks aattelin että kertailen kaiken mutta oikeestaa tiiän että ne ketkä mulle on tärkeitä ja on kiinnostunu mun asioista joko tietää mun viime vuodesta kaiken tarvittavan tai jos ei tiedä nii ottaa selvää :) Paljon asioita oon toki kirjottanu tänne blogiinkin..

Mutta Kiitos Kaikille niille ketkä on ollu viime vuoden mun elämässä osallisena tavalla tai toisella.. Ja varsinki niille ketkä on ollu tukena heikkoina hetkinä.. Se että kuuntelee on jo oikeesti aika paljon myös se että on siinä just kun tarvitsee <3

Nyt tältä vuodelta odotan hmm.. sitä että oon onnellinen ja että typy on onnellinen.. Se on kaikista tärkeintä.. Mennää päivä kerrallaa kuten tähänki mennessä oon eläny.. Ei liikaa stressiä.. Kouluun ois tarkotus suunnata syksyllä takas, se ei rahallista onnea kyllä lisää mutta kunha on ruokaa pöydässä ja katto pään päällä nii kaikki hyvin.. Ja toki uudestaan pääsen sinne minne kuulunkin.. Ja vieläpä mahtavaan kämppään.. Sietää olla ilone..

Sit odotan keikkoja ja festareita.. Keikkoja en nyt viel tiiä mitä keksis mutta varmasti enemmän livemusiikkia kun viime vuonna.. South Parkiin ois aikomus mennä ainaki jo ihan senki takia että viime vuonna oli kyllä aika mahtava päivä se toki harmi että oli vaan yhden päivän lippu silloin..

Uusia ruokia kans tälle vuodelle.. Edelleen kova työ tuosta nirsoudesta päästä..

Ja toki itsensä parantelua myös jollain tasolla vielä..

Ehkä siinä tiivistettynä nämä asiat..

Sitten vielä pieni kevennys loppuun.. Tässä nyt tai aika usein tulee jostain syystä mun tyyli puheeks eri hekilöiden kanssa ja saatoin ehkä kummastella sitä kuinka moneen eri luokitukseen ihmiset kategorisoi mut.. V sitten vähän selvensi asiaa yhdestä profiilikuvastani->

tyylikatsaus.jpg

Tilaanne Vaihtaen - Takku-Tukka