Kirjotan taas iha mitä sattuu.. Pää on ku en tiiä yhdistäis (sarjasta Pasila) Repomiehen Raunon ja Routalemmen Pekan.. Ihme yhdistelmä mut menee sillei eestaas hmmm jännäää.. Eeeei ku sitä ja tätä.. Jooh Tosiaan tulin kirjottaan tekstiä jotta pääsisin ees hetkeks johonki muualle kun tähä mielentilaan :D Oli tarkotus kattoo leffaa mut seuraavaksi se sit.. (btw mainostetaas nyt vähä Eternal sunshine of the spotless mind - Hyyvä leffa kannattaa kokeilla!)

Asiani koskee yllättäen elämää.. Tässä kaveri oli käymässä ja tajusin että oikeesti! Ei oo hirveesti sellasii ihmisii jotka ei silleesä harrasta yhenyön juttui.. Josta aloin miettii muutenki ihmisten käsityksiä muista.. Koska itse oon törmänny paljon väärinkäsityksiin minusta.. Koska se millane mä oon ulkonäöltä.. Siis mun periaatteide kans ja kaiken tän nii mun varmaan pitäs näyttää sellaselle tylsälle. Siis oikeesti ruskee tukka ja ei meikkiä.. perus vaatteet.. Ei mitään näyttävää.. !(anteeks toisille se toki sopii muttei sovi mulle..) Ei vaan näissä tälläsis "miesasioissa" tms mut myös siinä miten mun kuuluis käyttäytyä.. Mitä mun kuuluis "käyttää".. Vaikka kysymysmerkin näkösen ihmisen ohi kävelee 10 perusjantterii nii se kysyy multa oisko röökiä heittää koska se kuuluu tähä mun ulkonäköön jostai syystä?

Mä en näytä myöskään äidiltä koska äidit näyttää "tälle"..  Vihaan myös ihmisiä koska näytän tälle.. Sit mun tyyyhmä juttu mitä teen ku joku kattoo mua silmiin.. useimmiten hymyilen(?en tiiä miks?).. Enkä tosiaan aina tajuu sitä.. Kaupassa joku sanoki yhtäkkii et ompa kaunis hymy.. Tuli vähä sellane "öööööööm?! (hmm hymyilinks mä tosiaan;o) Kiitos :)"

Hiiiirvee tilitys.. Anteeks mutta hei näin tuli mieleen ja oli kirjotusfiilis joten olkaa hyvä! Perkele.

Snapshot_20150221_35.jpg

Tilaanne ömömöm -Takku-Tukka