Tiiätte varmaan että on kahellaisia ihmisiä.. Tässä kategoriassa siis.. ->

On Sinkkuihmiset ja on Parisuhdeihmiset.. Ja nyt en meinaa sit että on ihmisiä jotka on sinkkuja ja parisuhteessa eläviä.. Vaan on ihmisiä jotka tahtoo elää sinkkuna vapaaehtosesti ja on ihmisiä jotka periaatteessa tarvii sen parisuhteen jotta on "kylläinen"..

Itse kuulun "yllättäen" parisuhdeihmisiin.. En oikeestaan melkei yhtään hyvää puolta nää sinkkuudessa..

Sinkkuihmisiä onki sit kaks luokkaa mun mielest.. on ne jotka oikeesti on sinkkuihmisiä iha sydämestä asti ja on ne joilla on tarpeeks paskoja/ ei toimivia parisuhteita takana.. Ymmärrän toki molempia.. Miksi mut jos oot sisimmissäs parisuhdeihminen ja pidättäydyt parisuhteesta sen takia että no kun ennenki kaikki menny päin vittua.. Taijostain muusta syystä.. Nii se on mun mielest osittain vähintään ikävää.. Koska sillon sä kaipaat koko aika jotaki siihen sun elämään.. Ellet oo perkeleen hyvä sulkee ittees asioilta..

Mutta kuten sanottu ite oon tuota toista kastia.. Vaik oonki tällä hetkellä sinkku niin ei mua kiinnosta mitkään säädöt sun muut kikkailut.. Ei oo mua varten.. Sitte on se tietenki että mulla on pieni ja hyvin tärkeä ja rakas tyttö.. Kaikki ei kestä sitä asiaa koska uskoo sen olevan itteltä pois.. No varmaan onki mun ajasta koska oon yh.. Mut nii.. Sitte on niitä jotka kuvittelee että etsin elättäjää tai toista isä-hahmoa.. Ei.. On aivan varmasti sellasiiki ihmisiä.. Mut ei en mä. En oo velvottamassa millään tavalla ketään mihinkään.. Minä hoidan talouteni ihan itse enkä siihe oo tähänkää mennessä ketään muuta tarvinnu.. Ja en etsi myöskään mitää iskää.. Etsin ihmistä joka tykkää minusta sellasena mitä oon ja hyväksyy ja tulee toimeen lapseni kans..  Mut joo tää lähti vähä raiteilta.. Taas vaihteeks..

Vähä lähdettii off-road kierrokselle.. Tää on tätä ku ei mieti yhtään mitä aikoo periaattees kirjottaa..

Ja sitte hukku loput ajatuksista ties minne.. Mut koska en harrasta tuonne luonnoksiin kirjottamista niin julkastaa tää tälläsena ja ehkä herätän tälläki mietintää kenties..

Tilaanne Jakaen kahteen -Takku-Tukka