Kyllä.. On taas hankala keksiä aiheita mutta tässä yks..

Joku kommentoi sitä mun luonnetta ja tätä mun malliharrastusta.. Joten aattelin avata tätä vähän.. Ensinnäkin kui monella tulee sanasta alternative malli mieleen jotain ei niin siveellistä..? No voin kertoo että aika monella.. Joo osa siitä genrestä on vähän vähemmän siveellistä settiä.. Enkä lähde millään tavalla sanoo että se ois väärin tai mitään jokainen tekee tavallan ja mikä sitten tuntuu hyvältä.. On hienoja ja taiteellisiaki kuvia sillä saralla. MUTTA sit ne ketkä mut tuntee hyvin tai edes jonku verran tietää että no se ei oo mua.. Kotonani voin olla mitenkä vaan mutta en koe että liika paljas pinta ois mun juttu joten ne ketkä on siitä huolissaan että rupeen näyttää enemmän itseäni niin don't worry ei oo mun juttu :) (siis jopa mun yks isovanhemmista kysy että meenkö johku alastonkuvauksiin :D ja varmisti vielä moneen kertaan että ymmärsi oikein)

Sitte luonne.. No eipä se mihkää muutu.. Oon edelleen se sama takku-tukka.. Tottakai se nostaa itsetuntoa saada positiivisia kommentteja yms mut en mä oo hakemassa seuraavalle hottikset tuotantokaudelle.. Kyllä sen verran nähny kaikenlaista elämässäni ja kokenu että ei jalat maasta nouse.. Ennemmin taas jossaivaiheessa kompastuu johku kuoppaan tms..

Malleilu on siis mulle lähinnä sellane pako arjesta.. Saan olla muutakin kun äiti (vaikka se onki parasta niin jokanen tarvii muutakin tai minä ainakin).. Koko hommahan lähti ihan ex tempore, näin hakemuksen alternativemalleist ja mietin että perkele pitäiskö koittaa ja mähän koitin.. En tosin päässy mukaan (vissiin) ensiyrittämällä mut ei haittaa löysin kivan harrastuksen.. Kai tääki on omalla tavalla jotain taiteellista purkautumista..

Joooos nyt jäi jotain tästä kertomatta ja jäi mielenpäälle nii kysellä saa vastailen toki!

Linkitetääs tähän tuo mallisivu vielä niin pääsee kurkkimaan ja saa tykkäillä ;D --- http://www.facebook.com/t.mystique.model

Tilaanne Malleillen -Takku-Tukka