Mä tuppaan aika usein piiloutua meikkien taakse.. tai harvemmin siis tulee lähdettyä kotoo kovin pitkälle ilman kajaalia.. Tai vois sanoo että lähden joo mut ilman kulmakarvoja melkei koskaan en lähde..

On mulla täällä blogini kätkössä sellane kirjotus ku meikitön meikkinaama tai jotai sinnepäin missä puolet naamasta meikattu ja toinen puolet meikkaamattomana..

Tällä kertaa pistetää tähä tollane eilisen meikitön kuva joka oli jopa omasta mielestä iha onnistunu..

meikit%C3%A4%C3%B6%C3%B6%C3%B6%C3%B6.jpg

Ja miksi..  No siksi että vaikka tuppaan olee vähä meikin alla ja saatan ehkä hieman korostaa tuota tyyliäni ja kasvojani "vihaisilla" kulmakarvoilla ja mustalla meikillä muutenkin.. niin oon mä ihan tavallinen ihminen silti.. Täällä kun oon siihe törmänny et mua vähä pelätään tai kammoksutaan muuten vaan.. täällä porvoossa siis..

Kadotin nyt vähä tän kirjottelun pointin tässä matkan varrella.. Tullu nukuttua vähä huonommin muutama yö joten ehkä suuntaan nukkumaan ja kirjotan jotai järkeen käyvää huomenna tai joskus..

Öitäpä vain kaikille siis.

Tilaanne Naamioiden -Takku-Tukka