Snapshot_20140104_1-normal.jpg

Mä oon varmaan pakannu yhdestä entisestä kämpästäni tavaroitteni sekaan kummituksen. Siellä meinaan kummitteli, kuulu oven avausta ja sulkemista (siis sellasta kun joku tulis sisään ja lähtis ulos. Ei mitään kauhuleffa oven paukkumista.) ja sitte kuulosti kun olis joku rappusissa kävelly..

No nyt täällä nykysessäki kämpässä on alkanu kummailemaan. Tänään ihan selvästi kuulu kun olis radio laitettu päälle ja takas pois ehkä kuvittelin?

Ja aikasemminki täällä on kummia tapahtunu. Kissa säikähti Jotakin ihan suunnattomasti eikä olohuoneeseen menny pariin päivään muutaku ihan korvat luimussa ja matalana + säikkynä. Oli se muutenki outo sen pari päivää.. Sitte tos yks päivä luulin että kissa (taas) raapii ikkunaa mutta se nukkuki omassa kiipeilypuussa. Ja mitähän kaikkea..

En kai mä ihan pimahtamaisillanikaan oo?

No tuskin sentään. Nää on näitä kysymyksiä mihin tuskin koskaan löytyy vastauksia.

Tai sit sillä on tarkotuksensa että ne just nyt uuden vuoden vaihteen ennen ja jälkeen tapahtuu? Tai sitte on vaan tunteet pinnassa niinku aina näinä aikoina. Tai ei ei aina vaan viimesien vuosien aikana.

No kai tää oli taas tässä tältä erää en oikeen tässä pienessä väsymyksessä ala tätä tän syvemmältä kaivelee mutta jos Teitä joskus kiinnostaa lukea mun aatteita tälläsist asioista enemmän niin kertokaa se mulle!

Tällä kertaa: Tilaanne kummitellen -Takku-Tukka