Alotin taas eilen tekstin ja tulin siihe tulokseen että jätetää se parantumaan ja täydentymään..

Mutta tässä kun oli viime viikolla paljon kaikkee ja näki paaljon ihmisiä niin tää todellisuuteen laskeutumine ollu taas vähä tällästä yksinäisyyden potemista.. Iltasellaa ku en niinkää pysty liikkumaan mihinkää eikä kovin moni lähde iltakahville (varsinkaan v.oppuna :D)

Mutta juu edellinen kone hajos ja nyt taas vaihteeks uus kone.. Meni siinäki mutama päivä ja ois ollu kova inspis kirjottaa..

Vappu oli ja meni hauskaa ainaki oli ja paljo uusii kavereita sain samalla ei huono suoritus sinällää. Tosin sit sain mutsilta kuulla kuinka eräs oli menny kovinki tahdittomasti kommentoimaan sitä kuinka mulla nyt "niin paljon vapaata" jne.. Onneks mulla on äiti joka lyö kyllä luun kurkkuu kelle vaan.. Ja sain myös tsemppiä äiskältä että kuin kova mimmi mä oon ku pyöritän tätä rumbaa yksinää.. <3

Äitienpäivä on huomenna toinen mun osalta ja kyl pakko sanoo et noi pienetki kannustavat sanat tekee mun arjesta helpompaa.. Kyllähä sä kaikkes teet oman lapsen eteen mut se että joku myös huomaa sen ja sanoo siitä se on mahtavaa..

Meijä äitienpäivä menee varmaan samoissa merkeissä ku viime vuonna.. Mennää Vapriikkiin pyörimään ja sit kotiin.. Muuten tuo päivä ei niinkää poikkee normaalista arjesta.. Lapsonen ku on vast niin pieni ettei se mammaa vielä osaa hemmotella..

Mutta hei muistakaaha äitiänne huomenna! Ja hyvää ätienpäivää niin perus mammoille kun myös erilaisille äiskille..

(nyt ei oo kuvaa jakaa tähän kun ne on tuolla toisen koneen sisuksissa)

Tilaanne Päivittäen -Takku-Tukka