Niinku edellisessä tekstissä kerroinki että oon positiivinen ihminen ja yritän aina kattoo eteenpäin..

On ollu aikoja jollon en hirveemmin kattonu eteenpäi.. Tai mihinkää päin.. Oli perhesyitä tms.. Anoreksiat ja kaikki päällä nii ei sillon hirveemmin ollu positiivinen mieli..

Nyt on ollu sellane perus hyvä kausi tai jokseenki ainaki.. Sain mahtavan kämpän kämppähelvetin jälkee.. Kuulin että mutsi mahdollisesti muuttaa samalle paikkakunnalle.. Typyn kasvatus ja kaikki on menny melkohyvin vaikka itse sen oon enimmäkseen sen hoitanukki niinku oli tarkotus.. vähä kaikkee tällästä toisille pieniä asioita mulle isoja..

Sit tulee taas niinku aina paljon sattuu samaan kertaan.. Myrkky muuttaa ja kaikkee.. En tiiä.. jotenki rankka hetki.. Tää mun elämä menny aina vähä näin että jos menee liian hyvin nii sit voi jo alkaa pelkäämään sitä seuraavaa hetkeä.. Koska sillon tapahtuu ja paljon kerralla.. Koska niin ilkeelle ku se kuulostaa nii mun elämässä historia toistaa ittensä sillä tavalla.. Vaikka mitä omassa elämässä tai käytöksessä muuttaa..

Taas yritetään uudelleen.. Uutta matoa koukkuun ja sitä rataa.. onneks en tykkää onkia.. ei joudu sillä puolen sitte koukuttaa matoja..

Nyt hukku taas ajatus joten ens kertaan..

Tilaani miettien -Takku-Tukka