Pääsin taas hetkeksi sinne missä se oikeesti "olen kotona"-fiilis tulee.. En tiiä se vaan aina on ollu että vaikka olin käymässä siellä ekoja kertoja ennen kuin sinne muutin nii ku astu autosta/junasta ulos niin tuli heti se fiilis että hei tänne mä kuulun ja tänne mä tuun..

En niinkää saanu kotipuolesta kannustusta.. Ei kukaan vaan uskonu ku sanoin jo ennen ku täytin 18 että mä muuten tuun muuttaa Tampereelle.. "Noi on noita sun päähän pistoja.."..

No sit ku oikeesti lähdin ja sanoin sen että se on vaan koti nii ei kaikki vieläkää uskonu sitä.. toiset vielä viimesinä kuukausina jakso jankuttaa sitä millon tuut takas Porvooseen.. "Noh joko oot saanu tarpeekses" .. Sit tietenki koska mulla ei ollu niinkää hirveitä tulevaisuuden suunnitelmia vaan lähdin kesäduunin jälkeen sinne samaan firmaan missä kesätyöni tein Porvoossa niin "ai sä lähdit miehen perässä".. Joo osittain totta Mutta mä olisin lähteny siltikin sinne ilmanki miestä..

Ja edelleen se aivan sama koti-fiilis tulee ku astuu junasta sinne ihmisten sekaan.. Vaikka nyt mulla on vielä sen fiiliksen lisäks huima kasa ystäviä ja kavereita siellä aivan mahtavia ihmisiä ja melkeinpä joka kerta niitä tulee vaan lisää.. Sit ku tulee "kotiin" niin on vaan hemmetin haikee fiilis.. "Taas täällä".. Ja se kun suurin osa kavereista jää sinne..

Pakko oli tulla vähä purkaa fiilistä tänne kun taas joutu lähtee..

Mutta oli hemmetin hieno viikonloppu ja sehän on tärkeintä eikös vaan! Aina pääsee takas jos ja kun haluaa ;)

Mä voisin jatkaa tätä jaarittelua lisääkin mutta ehkä jatkan myöhemmässä tekstissä..

Sain myös reissullani käskyjä että kirjota useemmin! Sain myös ideoita mistä ja sitä saa mitä tilaa vai mitenkä sitä sanotaan!

Kuva0763.jpg

Tilaanne Pyöritellen -Takku-Tukka