Mä en niinkään harrasta uudenvuodenlupauksia mutta tää idea nyt päätti tulla tässä vuoden lopulla nii miks ei alottaa sitä ens vuoden alusta..

Välillä mietin sitä mun tuuria jota ei nyt hirveesti oo.. Ja sit ajauduin sitä mietiskelee noin enemmänki.. Ajatus lähti siitä että hei mitä jos oisin oikee kunnon kusipää suorastaan nii millasta mun elämä sillo olis.. Koska jostain kumman syystä saa(n) aina kaiken paskan takas.. Aika harvoin mitää ikäviä tulee tehtyä kun luonne on vähä tälläne.. Tulee ittelle jo paha mieli jos tekee jotai pientäkä "pahaa"..

Tästä tuli sit mieleen idea että mitäs jos oisinki vielä hitusen mukavampi tai nii.. Nii päätin että ens vuonna joka viikko ilahdutan ainaki yhtä tuntematonta ihmistä jollai tavalla.. Ekana nyt tein sellasia "mukavaa päivää"- tyylisiä kortteja.. Saas nähä mitä muuta sitä vielä keksii..

Ja ainaha siitä ittelle tulee hyvä mieli jos jonku toisen päivä paranee varsinki jos ite pystyy siihe vaikuttaa jollai tavalla..

Parille kaverille tästä mun päähänpistosta kertonu toiset ollu että "okeei?! " "oks sulla kaikki hyvin..?" :D J sit on ollu niitä keiden mielest on hauska idea.. T:n kommentti oli aika sellane mielipiteiden yhteentuova -> "Hmm.. Voisin luulla että olet hieman tärähtänyt mutta kuulostaa hyvältä"

Noh katotaa mitä reaktioita saa aikaseks :D

hyv%C3%A4%C3%A4p%C3%A4iv%C3%A4%C3%A4.jpg

Ekat kortit :)

Mutta ens vuonna päivittelen tänne miten tää mun tsydeemi edistyy.. :)

Tilaanne Ideoiden -Takku-Tukka