No huhhu! Tänään törmäsin eräänlaseen "pilleri/kapseli"-kauppiaaseen kaupan aulassa..

Teki varmaan miljoona olettamusta noin 1minuutin sisällä.  Joo mulla on lapsi vaunuissa..

No "minkä ikänen lapsi" - 4kk "selvä no sillä ei oo sit vielä hampaita niin tää tuote ei oo hyvä vielä"-siis mitä? ihan hyvin vois olla jo hampaita! mulla oli ekat ku olin 2kk..

"Sulla oli varmaan kovin raskas raskaus" - Eipä ollu :D

"Hiukset varmaan käri ihan hirveesti" -Ei?! vähän lähti tukkaa mut ei se itse hius kärsiny yhtään!!

"No harrastatko urheilua?"-Vaunujen perässä kävelyä juu eipä tässä oikeen muuta voishan sitä jumpata kotona jos tuntuis että olis tarvetta mutta eiköhä toi n.7kilon mötikän kantelu oo ihan tarpeeks mun päiviin .. Ehkä myöhemmin muuta..

"Nonni no mutta sitte tää tuote on tosi hyvä auttaa palautumista raskauden jälkeen.. " Ai oonko mä sen mielestä lihava tai mikä kiertoilmaisukohan tuo oli?? En oikeen kommentoinu mitään mut olis varmaan pitäny sanoa että mä oon kyllä ihan palautunu raskaudestani. Ulkona nyt vaan sattuu olee kylmä ja puen tarpeeks päälleni..

"Sä taidat olla tosi väsyny?!" -En oikeestaan erityisesti kyllä.. Vähän jos ei oo nukkunu hyvin yötä mut se väsymys on ihan samaa ku kellä tahansa joka ei oo nukkunu yötä hyvin.. Näytinköhän ihan helvetin väsyneeltä ku kerranki menin kauppaan ilman meikkiä?

"AI?! oho no onpa erikoista että saat nukkua tuon ikäsen kans niin hyvin.. Oon kuullu vaan ettei kukaan saa nukkua tuon ikäisten lasten kanssa" - Ei se nyt niin harvinaista oikeesti oo että 4kk vanha vauva nukkuu aika hyvin ja herää pari kertaa yössä vaan syömään eikä jää kukkumaan..

Olikohan siinä sitte kaikki kyllä se kovasti luuli että otan tän tuotteen.. mut en mä taida tarvita..

Oon aina miettiny miten toiset jaksaa tehdä tota työtä.. Sitä saa vaan ihmisiä vihaseks kun sanoo vääriä asioita tai väärällä tavalla..

Kesän lopussa kun viimesilläni kävin kauppakeskuksessa niin yksi saman tyyppinen kommentoi vähän sitä että kuin ison kokonen olin siinä vaiheessa "are you gonna have twins?" en ite ottanu pahalla mutta tiedän monia jotka olis saattanu pahastua.. Vaikka ethän sä voi kontrolloida sitä kuinka iso maha sulle tulee..

No mutta eikai tässä aiheessa muuta sanomista :D

Tilaanne kyseenalaistaen - Takku-Tukka