1. Tykkään muuttamisesta. Okei rakastan muuttamista.. pakkaamista järjestelyä jeejee!.. Ainoo tilanne millo aion pysyy aloillani on sit ku on joku joka pitää mut aloillani.

2. Lähes aina / koko ajan kun oon kotona musiikki pauhaa.. Ellen kato jotain sarjaa koneelta tms..

3. Tuun toimeen about kaikkien ihmisten kans vaikka sisäisesti joku ihminen saattaaki vituttaa.. Mut noin yleisesti niin tuun toimeen ellet tee paskasti mua kohtaan..

4. Mulla on Todella pitkä pitkä pitkä pinna.. Ja vara-päreet taskussa nii ei nekää pala loppuun..

5. Mut älä suututa mua.. Oikeesti.. Se ei oo hyväks kellekkä..

6. Ainoo meikki mitä käytän noin yleensä -> kajaali..

7. Oon harrastanu nuoruudessani väähä kaikkee..

  • Koripallo (lyhkäsin harrastus.. koska pelkään palloja )
  • "Säbä"
  • Yleisurheilua
  • Tanssia (tätä pisimpään ehkä..)
  • Musiikkiteatteria (joo uskokaa tai älkää.. :'))
  • Kuoroa (kirkon ja koulun)
  • Ja toki maalailua ja tälläst..

8. Voisin osittain ainakin väittää eläväni aaaivan väärällä öö.. vuosikymmenella?vuosisadalla? no sanotaan vaikka ajanjaksolla.. Mun periaatteet ja ja tälläset on vähä.. vanhan tyyliset tähä nykymaailmaan.. Kaikki ei ehk osaa arvostaa tai ymmärtää.. Jos tarkempaa haluaa nii kysymyksiä otetaan vastaan, ei jaksa tähä selostaa kaikkea..

9. Oon ollu toooosi ujo nuorempana ja edelleen jokseenki epävarma.. Ainakin tietyissä tilanteissa..

10. Kesälläkin oon joko valkonen tai punane.. palan toosi helposti mut rusketus on joku asia mitä ei vaan ole minussa.. Toki pisamat saan heti kun aurinko tulee esiin keväällä..

P7161987.jpg

<- eräs jokseenki aurinkoinen kesä..

Tässä 10 juttua minusta lisää.. muita tietopläjäyksiä linkitän tohon kommentteihin jos on menny edelliset ohi..

Tilaanne Faktoittaen(?)  -Takku-Tukka