Tänään 1.1.2015 tulee 10 vuotta sellasest tapahtumasta mikä ei oo mulle mikään kevyt juttu.. Mun kolme sukulaista menehty siellä missä kaikki kesät vietti, paikka jota ne rakasti.. Se paikka joka rauhottaa.. Se missä pääsee hengähtää.. Merellä..

Mä mietin monta kertaa kirjotanko tänne tätä asiaa tai tästä asiasta.. Mut tässä tän kuun aikana on ollu niin paljon mielessä fafa varsinki että en voi jättää kirjottamatta..

Ei oikeestaan se oo ollu mielessä mitä tapahtu.. Enemmän ne kaikki hyvät ja mahtavat muistot mitkä elää aina..

2004 kesällä fafa lähetti mulle viestin olin famun luona kylässä ja ihmettelin miks tuli viesti fafalta koska se ei kovin usein okei koskaan lähettäny viestejä.. Se viesti oli lyhyt ja ytimekäs "jag älskar dig" -minä rakastan sinua.. Niitä asioita mitä aivan liian harvoin sanotaan ääneen tai edes muulla tavalla kerrotaan varsinkaan tässä maassa..  Mun mielest se oli aivan mahtava viesti ja säilytin sitä siinä mun puhelimessa monia vuosia vielä tapahtumien jälkeenkin..

Se on sellane mikä tulee ekana mieleen kun muistelen fafaa.. Tietenki maalatessa se tulee mieleen usein koska hän on se henkilö joka mua opetti maalaamaan ja perusasioita tästä.. (fafan maalaus->)

Prkl.1081.jpg

Pääsin myös auttamaan soutuveneiden teossa.. Ehkä vielä joskus teen ite myös soutuveneitä? Miks ei.. (Siinä mun soutuvene->)

DSC_0998.jpg

Sitte Kimme eli mun setä / kummisetä.. Jonku verran aikaa hänen kans vietin myös.. Mahtava tyyppi huumori ja sarjakuvat ja elektroniikka ekat asiat mitä tulee mieleen aina.. Ai ja oli yhdes vaihees hurrrjan nopee ja siisti vene :) -> https://www.youtube.com/watch?v=b13yqJDr4DE

Ja sit Janne eli fafan veli.. Ihmine jonka kans kellään ei ollu hiljasta hetkeä! Mahtava persoona! Kesällä aina vähintään kerran souti saareen (matkaa en tiiä mutta moottoriveneellä menee n.tunti et siitä tietää ettei oo lyhyt matka..) Se ja fafa kerran kuulema sulkavansoutuihi osallistunu..

Mutta ikävä on kaikkia <3

Jos osaisin kirjottaisin jonku runon tai jotain mutta tää biisi.. https://www.youtube.com/watch?v=JxPj3GAYYZ0

Näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin..

Kynttilän sytyttäen -Takku-Tukka